نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد
سرخط خبرها

تیم ملی والیبال نیاز به مربی خارجی دارد | معروف و عبادی‌پور به دلیل حضور عطایی به تیم ملی نیامدند

  • کد خبر: ۱۷۳۷۴۵
  • ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
  • ۲۲
تیم ملی والیبال نیاز به مربی خارجی دارد | معروف و عبادی‌پور به دلیل حضور عطایی به تیم ملی نیامدند
کارشناس والیبال ایران گفت: یکی از دلایلی که عبادی‌پور و معروف تمایلی برای حضور در تیم ملی ندارند این است که خود را از کادرفنی تیم ملی بالاتر می‌بینند. اگر قرار است تمام پتانسیل والیبال ایران جمع شود باید مربی با دانش و با سبک خارجی برای تیم ملی استخدام کنیم.

حسن ثانیان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال عنوان کرد: متاسفانه تمام شواهد و قرائن بر علیه تیم ملی والیبال است. انتقادات نیز بر این نتایج و عملکرد وارد است.

وی افزود: باید پیش از آغاز لیگ ملت‌ها، کادرفنی ما به نقاط ضعف تیم ملی به خصوص در پست پاسور و دریافت‌کننده قدرتی دست پیدا می‌کرد. بهروز عطایی باید در پست پاسوری ۵ تا ۶ بازیکن را به اردو‌های تیم ملی دعوت می‌کرد. وقتی در یک پست ضعف داریم باید به نفرات بیشتری میدان داد و آزمون و خطا کرد و آن بازیکنی که عملکرد بهتری دارد را دعوت کرد.

کارشناس والیبال ایران گفت: همچنین بازیکنان را باید در اردو حفظ می‌کردیم. به عنوان مثال تیم‌های هلند، لهستان و ایتالیا با دو تیم در لیگ ملت‌ها بازی می‌کردند. یک تیم آنان در لیگ ملت‌ها بازی می‌کرد و تیم دوم آنان در کشورشان در اردوی تمرینی باقی مانده بود و با توجه به نیاز سرمربی در هر هفته یک یا دو بازیکن حذف و یا جایگزین می‌شدند. تیم ملی نیز با این مشکلاتش باید یک تیم دیگر در ایران تشکیل می‌داد تا بازیکنان در اردو باقی بمانند.

عطایی از مربیان ایرانی مشاوره نمی‌گیرد

وی یادآور شد: نکته دیگر عدم مشورت‌ناپذیری بهروز عطایی در جریان مسابقات از مربیان ایرانی بود. در سرعت و پایپ خط دفاعی ضعیفی داشتیم. تیم‌های مقابل ما را آنالیز کرده بودند و تمام حملات رقبا از روی نقط ضعف تیم ملی صورت می‌گرفت. بهروز عطایی باید چند مربی را مدنظر قرار می‌داد و در کوران مسابقات نظرات آن مربیان را هم جویا می‌شد.

عطایی باید تا بازی‌های آسیایی حفظ شود

کارشناس والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا موافق کنارگذاشتن بهروز عطایی است یا خیر، تصریح کرد: با توجه به اینکه فقط ۲ ماه تا بازی‌های آسیایی زمان داریم موافق کنار گذاشتن عطایی از تیم ملی نیستم، اما باید کادرفنی تیم ملی ترمیم شود و چند مشاور و کمک‌مربی باید به تیم ملی اضافه شوند.

پس از بازی‌های آسیایی یک مربی خارجی با دانش استخدام کنیم

ثانیان گفت: در این بازه زمانی ۲ ماهه هر مربی دیگری بیاوریم زمان را از دست خواهیم داد و شاید نتیجه هم کسب نکنیم، اما پس از بازی‌های آسیایی باید یک مربی با دانش و با سبک خارجی به تیم ملی بیاوریم.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران به حد لیگ جهانی رسیده‌اند، یکی از دلایلی که عبادی‌پور و معروف تمایلی برای حضور در تیم ملی ندارند این است که خود را از کادرفنی تیم ملی بالاتر می‌بینند. اگر قرار است تمام پتانسیل والیبال ایران جمع شود باید مربی با دانش و با سبک خارجی برای تیم ملی استخدام کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
3
27
چه عجب وقتی پرهای پرواز تیم ملی را چیدید وباید با مربی خوب خارجی سالها منتظر رویش پروبال ماند اعتراف کردید ولی رئیس فدراسیون خودشم دیگه باید بره
عابد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
5
24
درست میفرمایید موافقم
مصطفی زینول
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
5
28
احسنت یه صحبت دلنشین شد
مربی خارجی
استفاده از تجربیات معروف و غفور و موسوی عبادی پور
رفیق بازی تعطیل
علی حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
سلام آقای عطائی هرچه زودتر تعویض گردد منفعت است ایشان توانایی لازم راندارد
بیچا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
مگه عبادی پور سطحش چقدره،، جمع کن با این کارشناسیت،،، اگه بازیکن عرق ملی داشته باشه چوب بزارن باید اطاعت کنه
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
1
آقای عزیز اگربازیکنی خودرا برترازمربی تیم ببیند همان بهتر که بازی نکندوانتخاب نشودچنین بازیکنانی که غروردارند بدردتیم ملی نمیخورندبهترین کاری که کرده عطایی جوان گرایی هست تاکی بایدبابازیکنان پیروسن بالا بازی کنیم وتاکی باید محتاج مربی خارجی باشیم ؟مربیان ایرانی صدپله دانش بالایی ازخارجیها دارند که نیازمندگذراندن دوران آموزشی تکنیک های جدیدبروزمیباشند البته مشاورخوب میخواهد ژاپن چندسال طول کشیدتابدینجا رسید؟فقط جوانگرایی
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
1
وقتی نمی‌تونیم واسه تیم بازی تدارکاتی مهیا کنیم چرا بعد از بازیهای آسیایی مربی خارجی بیاریم
الان بیاریم تا حداقل بتونیم از بازیهای آسیایی بهره تدارکاتی ببریم مخصوصا با ژاپن هم میتونیم مربی تیم هم محک زد تدارکاتی می‌تونه باشه
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
اقای عطایی همون در حد باشگاهی هستن . از کوچ ایشان متوجه توانایی ایشان شدیم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
مربی داخلی با بعضی از بازیکنان مشکل دارند برایشان مهم نیست این بازیکنان درچه حدی هستند میخوام بگن منم آره بزرگ شدم .درعوض به ورزش و ملت خیانت می کنند عطایی یکی از این هاست .باید استعفا بده
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
ما اون موقع بیعرضه هستیم . که مربی خارجی بیاد چند صد میلیارد بگیره بره.نصف پول اونو بزارن رو والیبال ببین چی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
جمع کنید خودتون رو فرصت کافی به آقای عطایی داده شد و هر چه زودتر ایشان باید تعویض شود و یک مربی با کادر مناسب به تیم اضافه شود .
Tiraxtoor
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
رییس فدراسیون میگف بازیکن بدون سرپرست نمیتونه از فرانکفورت آلمان با هواپیما بره آمریکا????بخاطر اونها از ایران واسشون ی سرپرست فرستاده ک بره آمریکا تو بخور بخور شرکت کنه??بجای بازیکن نیروی بدرد نخور می‌فرسته ک پول بخورند پس اول رییس فدراسیون ک دیگ ی جورایی خیلی پررو شده بعد مربی باید کوله بارو ببندن تا جا برای بازیکنان بهتر و حرفه ای قدیمی باز بشه ک دیگ تیم ملی مال چن نفر و دلبخواهی نباشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
1
تیمی مثل ژاپن..بااون نتایج شگفت انگیز نمونه بارزاستفاده ازمربیان سطح یک دنیاست..انثال اقای عطایی فعلا باید درس یادبگیرن..ایشون هرگز درسطح مربیگری تیم ملی ایران بااین همه استعدادوپتانسیل نیست
رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
پس اینطورکه معلومه.. توبازیهای آسیایی هم یاسوم میشیم یازیادهمت کنیم نایب قهرمان.. عطایی مربی خودخواهی هستش ازمصاحبش تو تلوزیون به واضح مشهودبود.. غرورباعث شکست میشه؟
طاها
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
عطایی درحد بازیکنان نیست جدول نگاه کنید اولین باره چهاردهم هستیم
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
نخیر. والیبال ما نیاز به مربی خارجی نداره. بازیکن سالاری رو با این حرفاتون دوباره توو تیم ملی راه نندازید. بهترین گزینه, مربی داخلیه برا تیم ملی و تامام.
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
1
با آوردن معروف میخواهید سرپوش روی تصمیم‌های اشتباه خودتان بزارید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
حتی غفور هم ، عطایی باید برود یه مربی درجه ۱خارجی باید بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
فقط ولاسکو امد تیم ایران تیم شد وبقیه از داشته های این مربی استفاده کردن حالا به ته دیگ خورده دوباره بیارینش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
اینکه عطایی مشورت پذیرنیست ونفرات شایسته ای را درتیم ملی پیش بینی نکرده بوددرست اما بازیکن هم ازهمین تیم ملی به اسم ورسم رسیده وبزرگ شده وحالا خودش رابالاتر ازتیم ملی وایران بداندوتعصب ایران وملت ایران رازیرپا بگذارد وجواب سربالابه تیم ملی بدهد هم کارشایسته ای نیست ومورد پذیرش مردم نخواهد بود.
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
با احترام به آقای عطایی،ایشان کار خارق العاده ای در مدت انتصابشان انجام نداده اند و از نظر من باید خودشان کناره گیری کنند تا بیش از این احساسات طرفداران والیبال را جریحه دار نکنند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
0
0
مربیان اجنبی غیر قابل اعتماد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->